21 Mayıs 2012 Pazartesi

İzmir tutkusu t-shirtlerde


9 modelden oluşan Mavi İzmir Koleksiyonunda, 5 tişörtü kızlara, 4’ünü ise erkeklere hediye etmişler.





“Çupraya çupra denir, çipura rakısız rokasız yenendir”,




“Çiğdeme çiğdem denir, çekirdek karpuzun içindedir”, 
“Domata domat denir, domates bir İspanyol hanımefendisidir”, 




“Gevreğe gevrek denir, simit yüzmeyi bilmeyenler içindir”, 
“Kumruya kumru denir, kanatları peynirdendir”.




Bu cümleler sizin için de doğruysa ve İzmirli kalbinizi küt küt attırıyorsa en yakın Mavi mağazasına koşabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. dOĞRU CANIM, HEPSİ DOĞRU VE HATTA DAHA FAZLASI:))

    YanıtlaSil
  2. yorumları yeni görüyorum :/ ilk iki yazımı yazdım sonra koptum gittim blog işinden,dönüş yapma vaktim geldi sanırım :) çok teşekkür ederim;takipteyimm ;)

    YanıtlaSil